Två saker jag ångrar

1. Att jag inte kollade alla fickor på min arbetsjacka förrän jag var halvvägs hem och helt sonika fick uppleva det som närmast kan beskrivas som total avsaknad av livslust då jag upptäckte att jag inte alls lämnat bilnyckelhelvetet på kontoret.

2. Att jag i eftermiddags, sittandes på muggen med halvöppen dörr, noterade att katten strosade förbi med min mobilladdare och lät bli att hejda henne. Om man vore en katt och bar runt på en bit vit sladd, var hade man då lämnat den?

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

